Nuffnang Ads

Wednesday, 1 December 2010

nasib bangsa aku

minyak petrol RON 97 naik harga lagi..
gaji masih macam tu...tak naik-naik.
yang kaya makin kaya
aku makin papa kedana
lepas ni harga barang akan naik jugak
bangsa aku memang suka diperbodohkan
bangsa aku memang suka ikut telunjuk
bangsa aku sudah menjadi bangsa taklid
terima tanpa soal
terima tanpa sesal
percaya walau tak kenal


arghh!!malas laa aku nak pikir!!!@#$@%

13 comments:

zOuL_iMMe said...

Malaysia boleh!

*gembira jumpa seorang lagi rakyat malaysia yang ada kesedaran...

ena said...

dia naikkan harga minyak..pastu turunkan..pastu naik balik..ISH..ISH..ISH..YG SUSAH KITER JUGAK.. :-(

KhairulMarhaen said...

bila mas diorang turunkan harga minyak???makin naik ada laa.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
yang kena susah dulu kita..mereka tidur terkangkang

Cempaka R.Minta said...

hii
berat sangat ya

KhairulMarhaen said...

alangkah bagusnya kalau semua pemimpin ambil berat suka duka hidup rakyat mcm kita..gua rasa takkan ada rakyat yg tidur dalam kerisauan memikir tentang beban kewangan...

New Hope said...

assalamualaikum,

jom exchange link tanda sokongan, ana sudah linkkan blog tuan, harap tuan linkkan blog ana :)

http://harapan-terbaru.blogspot.com/

New Hope said...

Sabahal khair

Itu lah bro, inilah akibatnya undi ameno

HIKMAH MINYAK NAIK

Irwan said...

Salam,

Kalau harga ayam setiap musim perayaan dalam SETIAP TAHUN pun tak dapat nak pantau, agak-agaknya apalah lojiknya janji mereka nak memantau benda lain? Agaknya memang betul bahawa bangsa kita ni hanya pandai mencipta dan menginovasi tapi mangkuk bab mengekal atau memperkayai. Yang boleh harap ialah bab bercakap.

read more here...
http://aderberani.blogspot.com/2010/12/komen-kepada-nasib-bangsa-aku.html

New Hope said...

salam

BN barang naik

klik sini: anti ameno

KhairulMarhaen said...

new hope:terima kasih sudi singgah..insyaallah blog tuan akan di linkkan.

rieyana ynn said...

singah...sini jap...sambil polow...;d

KhairulMarhaen said...

terima kasih sudi singgah di blog buruk ni...