Nuffnang Ads

Tuesday 26 October 2010

Hobin Jang Hobin!!!

 Tak sabar rasanya aku nak turun stadium Bukit Jalil hari sabtu ni..Baru pagi tadi member sekampung aku call bagitau yg tiket dan transport dah diuruskan...hehehe!!Rasanya tahun ni N9 menang lagi..(konfiden je aku..hehehe).Mintak-mintak takde laa insiden macam tahun lepas.Cuak jugak aku bila pikir balik mcmana keadaan dari mula masuk stadium sampailah tamat perlawanan..
  Salah sorang kawan aku ditarik oleh penyokong Kelantan waktu kami melintasi gerombolan mereka sewaktu dlm perjalanan ke parking...Nyaris2 bergaduh...nasib baik laa ada polis yg berkawal masa tu..Fuh!!Lega kami..
  Awal-awal lagi aku dah standby segala aksesori wajib untuk tahun ni...rambut Afro,bendera,dan semestinya trompet...Hehehe...Bukit Jalil .."Tunggu!!!!!

No comments: