Nuffnang Ads

Monday, 7 March 2011

maafkan aku kawan-kawan

Minggu yang agak sibuk bagi aku.Bertukar ke bahagian baru meskipun di bangunan sama cuma berbeza aras.Masih dalam proses penyesuaian.Maklumlah tempat baru.

Jadi beginilah.Aku tak punya cukup masa untuk mengupdate blog ni kerana aku mahu mengutamakan kerja yang agak memeningkan dahulu dan mempersiapkan diri untuk menghadapi semua tu pada hari-hari yang mendatang.

Aku perlu fokus.Akan aku nukilkan apa-apa bahan untuk kawan-kawan selepas aku cukup rehat dan menghela nafas lega.Kalian juga pernah ada situasi sebegini kan?

Jadi maaflah kalau tak berkesempatan berkunjung ke ruangan blog kamu dan membalas setiap komen dari kamu semua yang hadir berziarah ke sini.Aku akan cuba mengemaskini sekerap mungkin yang boleh kiranya ada kesempatan. (InsyaAllah )

Aku tahu kawan-kawan faham.Kalau buat-buat faham pun tak mengapa.
Asalkan kalian masih sudi berkunjung dan mewarnai hitam putih coretan blog daif ini.


p/s :aku akan cuba curi masa.

11 comments:

Sutera_suci said...

Takde hal..take ur time n enjoy!

Pena Marhaen said...

tak boleh enjoy..sibuk!!hehe..

gedek! said...

Blogging juga kerja, okey?

miloais said...

take your time beb!
and take care of yourself

Irwan said...

ahhhh!!!!! tak kira!!!! tuan pena marhaen kena update blog ni sekurang-kurangnya 3 kali sehari!

hahahaha...

alasan tu semua tu!

alasan...


hahahaahaha...

(Tuan Pena digalakkan meng up kan satu entry secepat mungkin sebelum penyakit mamat ni semakin parah)

Qistina Filzah said...

hehe..biaserla busy..nk update blog ni kirer mcm menulis satu karya gak..kene releks..

Dark Half said...

kekeke..tuan marhaen kena saiko dgn cikgu badrul
nak kena piat telinga cikgu badrul ni

april said...

tentukan priority kamu sebaiknya

Semarak Api said...

aku rs bslh kalo hapdet blog time keje -.-

skandaLdariLangit said...

semoga berjaya :)

waN Mohd Salim said...

http://wanmohdsalim.blogspot.com/2011/03/contest-penulis-senja-terakhir.html



# rm100 untuk pemenang petama
# puisi terbaik dari saye ( penuLis seNja terakhir )

contest berakhir 25 april 2011