Nuffnang Ads

Sunday, 5 December 2010

hahahaha!!!

ketuanan melayu????hahahaha...bila masa melayu jadi TUAN kalau asyik kena tipu 24 jam!!

sejarah????....macam mana generasi muda nak ingat dan hayati sejarah kalau fakta sejarah sedia-ada tu semuanya auta dan sentiasa berubah..hahaha!!

ekonomi dah pulih???...apa justifikasi yang ekonomi negara dah pulih kalau kuasa beli pengguna makin kecil dan inflasi makin tinggi...hahaha!!

penyalarasan harga???...ada ke buat penyalarasan gaji sebelum buat penyalarasan harga???...
gaji dan harga barang kat malaysia ni selaras ke??hahaha!!!


p/s:aku,korang dan kita semua 1MALAYSIA kena tipu lagi..hahaha!!

4 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

jika dah 1 malaysia apa guna ketuanan melayu..

KhairulMarhaen said...

betul bro!!!diorang ni cakap belit2...dasar penipu!!

New Hope said...

Salam Reformasi,

najib tak pas matematik kot

PENGANGURAN DAN PEKERJA ASING

Suhami Ahmad said...

make our right choice for next selection