Nuffnang Ads

Sunday, 12 December 2010

badan aku rasa penat..mungkin kekurangan protin atau sedang ketagihan nikotin...arghh!!!
aku mesti hisap rokok....


jap....

aku nak pegi hisap rokok...:lepas tu boleh laa aku tido dengan lena dan bermimpikan rosmah mansor dah jadi slim lepas minum jus dr.rozmey..hahaha!!





p/s:maaf..kalau korang terpaksa baca entry bodoh aku ni..aku jadi begini bila kecanduan nikotin..hehehe!!

5 comments:

New Hope said...

bini rosmah naikkan lagi harga rokok pru13 rasakan nnt, akak tak merokok

LKS 4 TPM

zOuL_iMMe said...

haha..tukar la bro..hisap rokok daun pula..

Suhami Ahmad said...

haish, merokok membahayo an kesihatan....
cubo kurang an k

Pena Marhaen said...

n.hope:kalau dia naikkan harga rokok bermakna dia telah mengurangkan peratusan pengundi di kalangan perokok..hahaha!!
zoul:rokok daun leceh laa nak kena gulung bagai..
suhaimi:err..bkn merokok membahagiokan kesihatan ko????hahaha...dlm proses beronti..hehe

Irwan said...

tu pasal sekarang ni orang ramai tak isap. Diorang hirup. Hirup air ketum. Akibatnya kena halusinasi macam isap ice.

dan akibatnya jenayah yang gila skizo ahhhh