Nuffnang Ads

Tuesday 23 November 2010

malas aku nak layan!!

semenjak kebelakangan ni aku dah malas nak tengok berita kat tv..
sebab apa???
sebab hari-hari yang keluar dalam berita kat malaysia ni tak lain hal politik je.
tu bukan berita namanya!!tu cerita atau lebih tepat lagi propaganda!!huh...
apa gunanya tayang cerita yang hampir sama tiap jam kalau benda tu menjatuhkan maruah bangsa Melayu sendiri!!!
apa mungkin diorang pikir rakyat macam aku,macam kita ni bodoh dan bahlol belaka..macam laa aku tak tahu apa-apa pasal politik.
politik ni suci kalau jujur dan politik ni boleh jadi najis kalau berniat sebaliknya.
takyah sibuk-sibuk dok buat sidang akhbar burukkan orang lain,parti lain kalau taik sendiri tak boleh nak cuci..akibatnya semua orang hidu bau busuk taik!!!
sudah-sudah lah tu..tukar laa topik lain!!takde ke berita yang lebih enak didengar selain cerita pasal parti ni..cukup masa nak mengundi besok tau laa aku nak pangkah sapa..
banyak lagi janji korang masa pilihanraya dulu yang tak terbuat lagi.. korang ni cakap tak serupa bikin!!!
rakyat undi korang sebab nak kepimpinan yang pandai buat kerja dan tunai amanah bukannya pandai kempen dalam tv...
huh!!aku cakap je..
lantak korang laa!!
antara YB yang kantoi tido lepas menang pilihanraya..
err..bukan!!lebih baik jadi beruk dari jadi YB..Hahaha

p/s:aku taip entry ni sambil menangis layan lagu "Harapan Kecewa" nyanyian Ahmad Jais..hehe

1 comment:

Irwan said...

ni pendapat aku untuk topik yang sama: http://payabesarpedas.blogspot.com/2010/11/rtm-tetap-tunggul.html