Nuffnang Ads

Sunday 14 November 2010

Fuh!!

  Fuhh!aku dah sampai dari kampung malam ni..
sepanjang perjalanan tadi hujan sikit punya lebat sampaikan aku terpaksa korbankan jiwa rempit aku dengan memandu penuh berhemah..hehehe!!
  besok hari isnin ..hari yang penuh kebosanan dan stress bagi aku..kalau boleh aku nak sambung je cuti sampai raya haji tapi nak buat camna semua member opis aku dah aplly cuti lagi awal..maka terpaksalah aku cover diorang..hampeh tul!!
  tapi takpe...raya nanti aku tetap bercuti sampai hari ahad,jadi boleh laa aku berpoya-poyo ngan kengkawan sambil mengisi masa lapang...hehe..balik kampung lagi!!yeah!!!!!
  yang penting raya ni masjid kat kampung aku mesti meriah dengan korban lembu dan kerbau macam tahun-tahun sudah...o.klah malam ni aku tak tau nak tulis apa lagi..aku nak beradu bagi charge balik bateri badan dan kepala otak aku yang dah penat ni...gudnite!!
 

No comments: