Nuffnang Ads

Tuesday, 2 November 2010

Berita Gembira Di Pagi Selasa.

     Hmmm..entahlah..naik harga lagi!!!Terkejut beruk aku bila mendengar berita di radio pagi tadi sewaktu dalam perjalanan ke opis..mcm tak percaya pun ada,tapi itulah realitinya..Minyak petrol RON 97 naik harga lagi sebanyak 5 sen.Bagi aku angka tersebut boleh dikatakan besar dari segi pendapatan dan perbelanjaan sara hidup...tu belum harga barang lain lagi yg akan menyusul naik selepas ini.
     Apa nak buat mungkin sudah nasib kita,dah la gaji kecik,beban kewangan makin bertambah.Makin kuruslah aku jawabnya sebab berdiet..hehehe..Tapi takpe laa  asalkan bangsa aku yg lain terutamanya pemimpin yg aku sayangi bertambah sihat dan boroi hasil memeras wang dan keringat orang bodoh macam aku ni..Jangan risau..dalam pilhanraya yang akan datang,aku akan tetap mengundi korang demi menunaikan tanggungjawab aku pada bangsa dan negara..Dulu,Kini dan Selamanya!!!
Minyak naik harga ke,apa ke...Aiman tak kisah!!asalkan BN turun...Hehehe!!

2 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

tahniah pada pengundi kera...jaan yek undi kami pada pru akan datang

Marhaen Hujung Lorong said...

hahaha..