Nuffnang Ads

Thursday 21 October 2010

Jiwa Yg Penat..

Hari ni aku merasakan jiwaku amat tertekan pabila melihat manusia sekelilingku mulai memperlihatkan "kepandaian"mereka dan cuba "memperbodohkan"aku...Hahaha...!!Barangkali mereka fikir aku naif dan dengkel akal sama seperti mereka...Mujurlah tipis imanku masih mampu menahan gelodak nafsu amarah yg meronta mahu keluar dari kerongkong dan mulut celuparku..Untung juga Tuhan masih sayangkanku dari menambah dosa kering yg telah berbakul-bakul aku longgokkan selama ni...Aku rasa aku dah mencemarkan bumi Tuhan ini dengan sumpah seranahku selama ini..Cukuplah sekadar itu..
Tapi setakat mana kesabaran aku menangkis tohmahan dan terjahan keras ke atas jiwaku???Biar lah!!Satu hari nanti mereka akan merasai nikmatnya "pengajaran lisanku"hehehe...(sesekali marah dan dendam menguasai jiwaku)..Jiwaku sudah cukup penat merasai dan menelan bebelan mulut bebal mereka....Nantikan saja Sang Karlos ini memuntahkan lahar panas keatas diri kalian...Tunggu dan Lihat!!

No comments: